Hmph

syyskuuta 29, 2009

Semmä vaan sanon, että mielialani ovat nykyään jostain syystä palanneet teini-ikähenkisiin korkeusvaihteluihin. Sekä positiivisista että negatiivisista kirjoituksistani voitte suosiolla suodattaa noin ehkä 60 %, koska kuitenkin oon seuraavana päivänä suunnilleen samoista teemoista lähes päinvastaista mieltä. Tänään esimerkiksi olen taas Ulkopuolinen Tässä Yhteiskunnassa, kun toissapäivänä koin suurta yhteyttä kaikkien saksalaisten kanssa. Täten siis julistan, että mielialan ois syytä säilyä ees pari päivää, jotta raportoisin siitä suurisanaisesti tänne, merde!

Satunnaisia ilmoituksia:

  1. Ostin joskus öh perjantaina purkillisen pestoa, joka uhkailee säilyvänsä vain hyvin rajallisen ajan. Siksi syön tänään pastaa ja pestoa noin viidettä kertaa peräkkäin. Ehkä jo huomenna jotain muuta!
  2. Mennään tänään tyttöjen kanssa elokuviin, katsotaan kestääkö dubbaukseen tottuminen yli puoli leffaa.
  3. Oon syönyt ehkä kolme kiloa luumuja viime päivinä.
  4. Huolimatta erinäisistä vannomisistani kosto-ostin eilen paidan ja yritän nyt perustella itselleni, miksi se oli ehdottoman tarpeellinen. Oon jo oikeestaan onnistunut, ja lisäksi Meerin mielestä mulla oli parikin eri syytä (jotka tosin oon näköjään jo unohtanut) kosto-ostoihin, joten oikeestaan oon vain lähes spartalaisen kurinalainen tyyppi, kun pysyttelin vain yhdessä vaatekappaleessa.

Saattaisit myös pitää näistä

0 kommenttia