Kääk

joulukuuta 19, 2009

Muutaman hassun tunnin päästä istun lentokoneessa matkalla Suomeen, mikäli en onnistu jostain mystisestä syystä missaamaan lentoa. Perinteistä poiketen oon onnistunut kuin ihmeen kaupalla pakkaamaan suunnilleen ilman hillitöntä kiirettä, ja nyt tehtävänä on ainoastaan mystisesti kadonneiden ranteenlämmittimien etsintä. Eilen yöllä ne oli vielä sängyn reunalla!

Muuten tässä nyt ei oo enää mitään ihmeempää härdelliä kaiketikaan edessä. René lupasi saattaa mut lentokentälle, sen pitäis ilmestyä jossain vaiheessa. Täällä on päästy ihan jäätäviin pakkaslukemiin (tänään -12 °C! Liian kylmä mun villakangastakille ja tennareille!), ja oon sisälläkin aivan jäässä huolimatta kaksista villasukista. Odotan innolla matkaa kentälle, toivottavasti eilen satanut lumi ei oo sotkenut ihan kaikkia kuvioita Autobahnilla. Kyllä, olen tietoinen että Suomessa on vielä jäätävämpää menoa, mutta siellä mulla on sentään kunnollinen talvitakki odottamassa.

Kaiken kaikkiaan oon ollut tänään loistavimmalla tuulella aikoihin. Eilen oli paras ilta tähän mennessä ja tänään pääsen kotiin pitkästä aikaa! Kuulin myös huhuja että koko konkkaronkka on tulossa vastaan kentälle! Jee!

Saattaisit myös pitää näistä

0 kommenttia